ترفند های وبمستری با VPS مثل یک اروپایی از صرافی بایننس استفاده کنید! - سایت سنگان

رکوردشکنی پیاپی انواع مختلف ارزهای مجازی، یکی از اخبار تکراری چندین سال گذشته بوده است. سرشناس‌ترین این ارزها بیت‌کوین و اتریوم هستند که با وجود نوسانات بسیار، در مجموع روند مثبتی در سال‌های اخیر داشته‌اند. مثلاً بیت‌کوین در عرض یک ماه ارزش دو برابری پیدا کرد و روزی ۱۰۰۰ دلار به ارزش آن اضافه شد. رشد دیگر ارزها هم شاید مثل غول این صنعت یعنی بیت‌کوین به چشم نیاید، اما به‌هرحال افزایشی است.

برای تهیه این نوع ارزها باید از صرافی‌های معتبر استفاده کنید. صرافی‌های دیجیتالی که امکان خریدوفروش و حتی ترید کردن رمزارزها را فراهم می‌کنند. صرافی‌های داخلی بسیاری در این زمینه مشغول فعالیت هستند، اما معروف‌ترین صرافی بین‌المللی که به این منظور استفاده می‌شود، بایننس نام دارد. بنا به یک‌سری از دلایل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این صرافی برای انجام امور خود استفاده کنند.سرمایه گذار در ارز مجازی

متاسفانه دسترسی کاربران ایرانی به این سایت محدود شده است (به‌خاطر تحریم‌ها) و باید با استفاده از یک IP خارج از ایران وارد این صرافی شوید. در غیر این‌صورت حساب‌تان به‌همراه تمام دارایی‌های‌تان مسدود خواهد شد! برای انجام این کار دو راه دارید، استفاده از VPN و استفاده از VPS.

نکته: استفاده از VPN کارتان را راه می‌اندازد، اما می‌تواند برایتان مشکل‌ساز باشد. در ادامه راجع‌به این مسئله توضیح خواهیم داد.

به احتمال خیلی زیاد می‌دانید که رمزارز چیست. کدهای پیچیده ریاضی که در فضای بلاک‌چین وجود دارند. تمام تراکنش‌ها در این فضا قابل مشاهده هستند تا امکان کلاه‌برداری به حداقل برسد. هزاران ارز مختلف وجود دارند که معروف‌ترین آن‌ها بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین و … هستند.

در ادامه به‌طور کامل راجع به طرز استفاده از بایننس به‌عنوان معروف‌ترین این صرافی‌ها و ماهیت VPS صحبت خواهیم کرد؛ اما قبل از آن بیایید ببینیم بایننس چه ویژگی خاصی دارد؟

صرافی بایننس: همه‌چیز مهیاست

بایننس یک صرافی مجازی بین‌المللی است که امکان خرید و فروش ۴۵ نوع ارز مجازی در آن فراهم است.لوگو بایننس از جمله این ارزها می‌توان به بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و ارز اختصاصی این صرافی با نام بایننس کوین اشاره کرد.

از این صرافی برای انجام معامله در زمینه رمزارزها استفاده می‌شود و افرادی که می‌خواهند ارز مجازی‌شان را بفروشند یا رمزارز جدید بخرند، می‌توانند از بایننس برای انجام این کار استفاده کنند.

مهم‌ترین دلیل محبوبت این صرافی کم بودن کارمزد معاملات در آن است. این قضیه مخصوصاً زمانی به‌چشم می‌آید که مقدار ارزی که خریده‌اید زیاد نباشد و دوست نداشته باشید مبلغ بالایی هم برای کارمزد از دست بدهید.

مزایای صرافی بایننس نسبت به دیگر صرافی‌ها

همان‌طور که گفتیم صرافی‌های زیادی هم در داخل و هم در خارج از کشور وجود دارند؛ پس چرا بایننس تا این حد معروف شده است؟

شاید موارد زیر از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این صرافی باشند:

  • کارمزد کم
  • پشتیبانی از بیشتر ارزهای مجازی رایج
  • حجم بالای معاملات روزانه این پلتفرم که نشان‌دهنده اعتبار آن است
  • داشتن ارز مجازی اختصاصی با نام بایننس کوین (Binance Coin)
  • برخورداری از اپلیکیشنی که ترید را راحت‌تر می‌کند
  • دارای کیف پول امن برای کاربران جهت ذخیره‌سازی رمزارزها

صرافی ارز مجازی

دردسرهای استفاده از صرافی بایننس برای ایرانی‌ها

کاربران ایرانی از طرف سایت بایننس تحریم شده‌اند! حقیقت این است که بایننس هیچ علاقه‌ای به پذیرایی از کاربران کشورهای تحت تحریم آمریکا ندارد. شاید خیال می‌کنند ما می‌خواهیم امنیت سایتشان را برهم بزنیم. به‌هرحال اگر بخواهید با IP ایران وارد این سایت شوید، کلاه‌تان پس معرکه است!

ساده‌ترین اتفاقی که درصورت استفاده از IP ایران برای مراجعه به این سایت رخ می‌دهد، عدم اجازه دسترسی شما به سایت این صرافی است. اگر بتوانید بدون مشکل وارد این سایت شوید، مشکل بزرگ‌تری در راه است. وقتی معاملاتتان را انجام دادید و قصد برداشت یا انتقال رمزارزتان را داشته باشید، بایننس اجازه این کار را نمی‌دهد!

بسیاری از هم‌وطنانمان تجربه تلخ مسدود شدن حساب‌هایشان را داشته‌اند. پول شما عملاً از بین نخواهد رفت و توسط هیچ‌کس ضبط و تصرف نمی‌شود، اما خوب دسترسی شما هم به آن کاملاً مسدود است.

پس راه‌حل چیست؟

VPN: یک انتخاب خطرناک برای استفاده از بایننس!

VPN مخفف Virtual Private Network به‌معنای شبکه مجازی خصوصی است. اجازه دهید طرز کار VPN را با یک مثال توضیح دهیم.

فرض کنید قصد رفتن به مکانی را دارید و به خاطر مسائل امنیتی، نمی‌خواهید هویت‌تان در آنجا شناخته شود. در این حالت برای ناشناس بودن لباس مبدل می‌پوشید، مدل موهای‌تان را عوض می‌کنید و حتی شاید از کلاه‌گیس استفاده کنید، نام مستعار انتخاب می‌کنید و خلاصه که تمام کارهای لازم را برای مخفی ماندن هویت‌تان انجام می‌دهید. VPN کار مشابهی را در فضای اینترنت برایتان انجام می‌دهد.

وظیفه اصلی این سرویس تامین امنیت کاربران است.

VPN دستگاه شما را به IP یک کامپیوتر خارج از کشور متصل می‌کند و باعث می‌شود تا IP‌ واقعی‌تان ناشناس باقی بماند. احتمالاً پیش خودتان می‌گویید: خوب حل شد! حالا می‌توانم با خیال راحت در بایننس فعالیت کنم؛ اما حقیقت این است که کمی تند رفتید!

VPNهای موجود در اینترنت معمولاً برای هر بار اتصال، شما را به یک IP متفاوت وصل می‌کنند. مثلاً تا ساعت ۹ از هلند وارد اینترنت شده بودید و پس از قطع و وصل مجدد، پس از گذشت تنها چند دقیقه به آمریکا رسیده‌اید و از IP این کشور استفاده می‌کنید. بایننس ساده‌لوح نیست و متوجه می‌شود که یک جای کار می‌لنگد. از آنجایی که این صرافی قوانین سخت‌گیرانه و مشخصی دارد، دسترسی شما مسدود می‌شود.

اکانت مسدود

پس با این اوصاف باید دور استفاده از بایننس را یک خط قرمز بکشید؟ نه! همیشه راه‌حلی وجود دارد!

VPS: راه‌حل مطمئن برای ورود به بایننس

VPS مخفف Virtual Private Server است که در فارسی سرور مجازی ترجمه شده است.  با خرید VPS خارجی، انگار شما پشت یک کامپیوتر در خارج از کشور نشسته‌اید. یا به عبارتی، انگار بدون اینکه مهاجرت کنید، یک هویت خارجی برای خودتان تهیه کرده‌اید!  با استفاده از VPS و هویت جدیدتان که برخلاف VPN دائماً تغییر نمی‌کند، می‌توانید با خیال راحت از صرافی بایننس استفاده کنید.

حقیقت امر این است که با استفاده از VPS، سایت این صرافی را فریب می‌دهید. از آن فریب‌ها که قرار نیست دست‌تان رو شود! IP ثابت شما باعث می‌شود تا بایننس خیال کند با فردی طرف است که برای مثال در آلمان زندگی می‌کند. یک آلمانی می‌تواند بدون هیچ‌گونه دردسری در این سایت رمزارز معامله کند. برخلاف یک ایرانی که این حق از او گرفته شده است!

کمیک VPS

برای اینکه بیشتر با سرور مجازی آشنا شوید، توصیه می‌کنیم مقاله VPS چیست را که در وبلاگ وجود دارد مطالعه کنید.

اما از کجا می‌توان VPS مطمئن تهیه کرد؟

خرید VPS از سایت سنگان

حالا که می‌دانید با استفاده از VPS امکان انجام معامله در صرافی بایننس فراهم است، اجازه دهید سرورهای مجازی یا همان VPSهایی که در سایت سنگان فروخته می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

VPS یا سرور مجازی هم می‌تواند متعلق به ایران باشد و هم متعلق به کشورهای خارجی. انواع مختلف VPS ایرانی و VPSهای اروپایی در سایت وجود دارند. شما با توجه به نیازتان که استفاده از صرافی بایننس است، باید از سرورهای مجازی کشورهای اروپایی استفاده کنید.

VPSها در انواع گوناگونی برای فروش وجود دارند. پلن‌های مختلفی که در توان RAM و میزان فضایی که در اختیار مشتری قرار می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت پلن‌ها هم با توجه به این پارمترها تغییر می‌کند. در نهایت این شما هستید که باید بر اساس نیازتان سرور مجازی مناسب را انتخاب کنید. با توجه به اینکه شما فقط قصد خریدوفروش رمزارز دارید و می‌خواهید بدون دردسر از بایننس استفاده کنید، ساده‌ترین و ارزان‌ترین پلن هم کارتان را راه می‌اندازد.

امنیت بایننس

پشتیبانی شبانه‌روزی و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها، خیال شما را از خریدن یک VPS مطمئن راحت می‌کند. VPSای که درصورت استفاده از آن می‌توانید با اطمینان وارد سایت بایننس شوید و اقدام به خریدوفروش رمزارز کنید. برای اطلاع از قیمت‌ها و نهایی کردن خریدتان می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

خرید VPS (سرور مجازی)

حالا وقت آن رسیده که با استفاده از هویت جدیدتان (به کمک VPS) وارد سایت بایننس شوید و ثبت‌نام کنید.

چگونگی ثبت ‌نام در صرافی بایننس

همان طور که گفتیم با استفاده از VPS دیگر نیاز نیست نگران امنیت‌ حساب‌تان در صرافی بایننس باشید. با آسودگی خاطر به سرور مجازی‌تان متصل شوید و وارد سایت بایننس شوید. برای ساخت حساب کاربری یا همان اکانت مطابق روند زیر عمل کنید.

قبل از هرچیز این نکته امنیتی را درنظر داشته باشید. حتماً سایت را بوک‌مارک کنید تا قربانی حملات فیشینگ نشوید. همچنین هربار که می‌خواهید وارد سایت بایننس شوید، حتماً امنیت پروتکل آن را چک کنید. از آنجایی که این سایت مخصوص معاملات (آن هم ارزهای مجازی) است، می‌تواند طعمه بسیار خوبی برای هکرها باشد. خواندن مقاله کلاه‌برداران اینترنتی دید خوبی در این رابطه به شما می‌دهد.

پس از ورود به سایت باید روی عبارت زرد رنگ Register کلیک کنید. مطابق تصویر زیر:

صفحه اول صرافی بایننس

در مرحله بعدی وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما یک آدرس ایمیل معتبر (ایمیل فعال‌سازی ارسال می‌شود. حتماً از ایمیلی استفاده کنید که به آن دسترسی دارید) و یک پسورد می‌خواهد؛ اگر پولتان را دوست دارید یک پسورد قوی انتخاب کنید. در نهایت باید روی گزینه Create Account که در یک باکس زرد رنگ نوشته شده است کلیک کنید.

مرحله آخر ساخت اکانت، تائید ایمیلی است که برای شما ارسال شده است. با وارد شدن به این ایمیل، لینکی را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن کار تمام می‌شود. تصویر زیر نشان‌دهنده موفقیت در ثبت‌نام است.

اگر می‌خواهید نهایت امنیت را تجربه کنید، باید تائید دو عاملی را هم فعال کنید.

تائید دو مرحله ای

فعال کردن تائید دو عاملی یا Two-factor authentication در صرافی بایننس

این نوع تائید برای اطمینان بیشتر از امنیت حساب، توسط سایت‌ بایننس انجام می‌شود. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، هم می‌توانید از روش پیامکی یا SMS استفاده کنید و هم می‌توانید این کار را با کمک Google Authenticator انجام دهید.

از آنجایی که وارد کردن شماره تلفن می‌تواند تمام زحمات‌تان را برباد دهد و هویت ایرانی‌تان را برملا کند، بهتر است از روش دوم یا همان Google Authenticator استفاده کنید.

سخن پایانی: VPS کلید امن ورود به صرافی بایننس

به اعتقاد بسیاری از صاحب‌نظران، رمزارزها یا ارزهای مجازی آینده پول هستند و گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. با روند رو‌به‌رشدی که ارزش انواع مختلف این ارزها از جمله بیت‌کوین و اتریوم پیدا کرده‌اند، ترافیک ورودی به صرافی‌های مجازی هم به‌طرز قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. یکی از معتبرترین این صرافی‌ها بایننس نام دارد.ماینینگ

بایننس یک صرافی بین‌المللی است که کاربران ایرانی به خاطر تحریم‌ها امکان استفاده از آن را ندارند و به همین خاطر باید با تغییر IP وارد آن شوند. نکته قابل‌توجه این است که IP مورداستفاده توسط کاربر ایرانی باید ثابت باشد. خرید VPS یک IP اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد تا هربار که قصد مراجعه به صرافی بایننس را داشتید، با خیال راحت و بدون ترس از مسدود شدن حساب‌تان این کار را انجام دهید.

این مقاله را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید تا از قافله ارزهای مجازی جا نمانند.

اگر هم ابهامی در رابطه با این موضوع برایتان وجود دارد، در قسمت کامنت بنویسید تا برایتان رفع ابهام کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.