ترفند های وبمستری تولید محتوای حرفه‌ای برای کاربران ایران‌سرور: پیشنهاد نویسش برای شما - سایت سنگان

شیوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکلاتی جدی مواجه کرد، اما در این میان، تجارت‌های آنلاین و در رأس آن‌ها فروشگاه‌های اینترنتی توانستند بخش عمده‌ی نیاز مردم به خرید آنلاین را پوشش داده و نقش مهمی را در تامین سلامت ایفا کنند. در این مقاله، نگاهی به نقش تولید محتوا در رونق فروش آنلاین انداختیم و در ادامه، پیشنهاد و تخفیف نویسش برای کاربران سایت سنگان را برای تولید محتوای حرفه‌ای تقدیم کردیم. امیدواریم که این مقاله و پیشنهاد موجود در آن بتواند به رونق در کسب‌وکار شما نیز منجر شود.

تولید محتوا چگونه به رونق فروش آنلاین کمک می‌کند؟

در روزها و هفته‌های اخیر که به واسطه‌ی شیوع ویروس کرونا طیف گسترده‌تری از افراد برای تامین مایحتاج خود به خرید آنلاین روی آورده‌اند، موتورهای جست‌وجو نقش ویژه‌ای در رساندن کاربران به فروشگاه‌های آنلاین و محصولات مورد نظرشان ایفا می‌کنند. حضور در راس نتایج موتورهای جستجو همیشه یکی از مهمترین معیارهای موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین بوده است، اما در این برهه و با توجه به افزایش چشمگیر خریداران و کاربران جدید، این اهمیت دو چندان شده و رتبه‌ی بهینه در موتورهای جستجو می‌تواند نقش مهمی در رشد فروش داشته باشد.

عوامل متعددی بر تعیین جایگاه شما در نتایج موتورهای جست‌وجو نقش دارند، ولی بی‌شک، مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل محتواست. اما این محتوای حرفه‌ای چگونه به دست می‌آید؟ در ادامه، نگاهی کوتاه به فرآیند تولید محتوا انداختیم تا نقشه‌ی راه مقابل‌مان را بهتر بشناسیم.

برای تولید محتوای کسب‌وکار خود چه گام‌هایی در پیش دارید؟

برای آنکه بتوانید به شکلی حرفه‌ای، اثربخش و اصولی تولید محتوای کسب‌وکار خود را آغاز و مدیریت کنید، چند مرحله‌ی مهم و کلیدی در پیش روی شماست که لازم است به آن‌ها توجه کنید. به طور خلاصه، گام‌های پیش رو به شرح زیر است:

  • یک- استراتژی محتوا: استراتژی محتوا به بیان ساده، برنامه‌ی اجرایی شما برای رسیدن به هدف را مشخص می‌کند. اینکه بدانید رویکرد کلان شما در تولید و توزیع محتوا چیست، گروه مخاطبین خود را با چه نوعی از محتوا درگیر کنید و در حوزه‌ی برنامه‌ریزی کلید واژه‌ها چه سازوکاری را در پیش بگیرید، همگی در استراتژی محتوا تعیین می‌شود.
  • دو- برنامه‌ریزی و تقویم محتوا: پس از تدوین سند استراتژی محتوای خود، لازم است تا برنامه‌ی اجرایی برای تولید و نشر محتوای خود را تهیه کنید. تقویم محتوایی به شما می‌گوید که چه محتوایی با چه شرایطی، در چه زمانی و با چه نیتی منتشر می‌شود.
  • تولید و انتشار محتوا: گام آخر، تولید محتوا و نشر آن در وبسایت و فروشگاه‌تان است، جایی که مخاطبین بناست تا با محصولات شما مواجه شده و خرید خود را عملی کنند.

پیشنهاد نویسش برای کاربران سایت سنگان

نویسش، یک پلتفرم آنلاین است که بازاریابی محتوایی و تولید محتوا را برای کسب‌وکارها، ساده و ارزان کرده است. با نویسش، دست به سیاه و سفید نمی‌زنید و همه‌ی کارهای مربوط به بازاریابی محتوایی شما، از استراتژی محتوا تا تولید محتوا، توسط نویسش صورت می‌پذیرد.

اگر کاربر یکی از سرویس‌ها و خدمات سایت سنگان هستید، نویسش برای‌تان تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است. تا پایان اردیبهشت، خرید بسته‌های جامع نویسش پلاس نویسش که شامل تدوین استراتژی، تهیه تقویم محتوا، تولید و انتشار محتواست با ۶۰۰.۰۰۰ تومان تخفیف قابل استفاده است. کافی‌ست هنگام ثبت سفارش از کد iranserver  استفاده کنید تا مبلغ فوق از هزینه‌ی تدوین استراتژی و سایر خدمات مورد نیاز شما کاسته شود.

اگر برای دریافت توضیحات بیشتر و راهنمایی جهت انتخاب بهینه‌ی سرویس‌ها به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۲۲۷ تماس بگیرید و یا فرم مربوط به مشاوره رایگان را تکمیل کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

گارانتی عودت وجه، بدون چون و چرا!

رضایت بیش از ۹۰ درصد از مشتریان نویسش و توفیق همکاری با کسب‌وکارهای بزرگی که طی سال‌های گذشته با ما همراه بوده‌اند، ما را مطمئن می‌کند که می‌تواند سرویس و خدماتی درخور توجه به شما عرضه کنیم. با این‌حال، اگر به هر دلیلی از کیفیت خدمات دریافت رضایت خاطر نداشتید، تمامی وجه پرداختی بدون چون و چرا به شما عودت خواهد شد.

داستان موفقیت نویسش

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.