ترفند های وبمستری عوامل مؤثر در قیمت طراحی وب سایت وردپرسی - سایت سنگان

قیمت طراحی سایت وردپرسی در مقایسه با سایت‌هایی که به صورت اختصاصی کد نویسی شده‌اند به نسبت چشم‌گیری پایین‌تر است. هزینه مناسب به اضافه امکانات زیاد و سرعت بالاتر، وردپرس (WordPress) را به محبوب‌ترین ابزار طراحی سایت تبدیل کرده است. خوشبختانه نسخه فارسی وردپرس نیز در بازار محصولات فناوری اطلاعات ارائه‌شده و استقبال خوب از طرف ایرانیان و دیگر فارسی زبانان دنیا، سطح بالای رضایت طراحان سایت را نشان می‌دهد. سیستم پایه وردپرس در ابتدا توسط سازندگان آن به صورت متن‌باز و رایگان در دسترس مردم قرار گرفت، سپس با تلاش مهندسان برنامه نویسی در نقاط مختلف دنیا به‌سرعت فرآوری شده و توسعه یافت؛ به این ترتیب امروزه ابزارهای جانبی که امکانات مضاعفی در این سیستم ایجاد می‌کند توسط شرکت‌های پیشرو به فروش می‌رسد. مهم‌ترین ابزارهای وردپرس، قالب (پوسته) و افزونه (پلاگین) است. این دو ابزار در واقع کدهای از قبل نوشته شده‌ای هستند که روی وردپرس نصب می‌شوند و قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای در فرآیند طراحی سایت وردپرسی ایجاد می‌کنند. مثلاً امکان اتصال سایت به درگاه بانکی توسط یک افزونه وردپرسی قابل طراحی و اجراست.

قیمت قالب و افزونه‌های وردپرس به‌عنوان مواد اولیه، از جمله عوامل مؤثر بر تعیین قیمت طراحی سایت محسوب می‌شود. همچنین اجاره‌ هاست، خرید و تمدید دامنه جزء پیش‌نیازهای ساخت وب‌سایت است که با هزینه‌های مشخصی همراه است؛ و در نهایت عامل اصلی تعیین‌کننده بهای سایت، هنر طراح است. قدرت انتخاب بهترین آیتم‌های گرافیکی، صفحه‌آرایی بهینه، دسته‌بندی، طراحی لایه‌های پنهان و در کل ترکیب خلاقیت و کارایی برای خلق یک وب سایت منحصر به فرد، آن را ارزشمند می‌سازد. به عبارتی به تناسب تجربه و تخصص تیم طراحان در تولید سایت نوآورانه و اختصاصی، هزینه طراحی افزایش می‌یابد. هرچه شرکت طراحی حرفه‌ای‌تر عمل کند قیمت سایت طراحی‌شده بالاتر خواهد بود.

شرکت سلام سایت طی سال‌ها فعالیت و تجربه طولانی در زمینه طراحی انواع وب‌سایت وردپرسی، به دست‌آوردهای فنی و هنری مطلوبی دست یافته است که موجب زیبایی ظاهری و عملکرد حرفه‌ای در سایت‌ها می‌شود. سلام سایت همچنین در حوزه بهینه سازی موتورهای جست‌وجو (seo) به صورت تخصصی فعالیت دارد، از این رو با رویکردی ویژه، مبانی سئو را از ابتدای طراحی سایت مد نظر قرار می‌دهد تا بعد از آماده شدن سایت، بستر مناسبی جهت بارگذاری محتوای ارزشمند و دستیابی به رتبه برتر در رنکینگ سئو باشد. بازدید گسترده از وب سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری، مجله‌ای و شخصی عامل اصلی کسب درآمد و محبوبیت کسب و کارها و برندینگ است. رضایت کاربران از فضای حرفه‌ای سایت‌های طراحی‌شده در این مجموعه که بر مبنای ترافیک بالای وب سایت‌ها قابل استنتاج است، همواره باعث افتخار گروه جوان سلام سایت بوده است.

همه کسب و کارها و افراد با تخصص‌های مختلف می‌توانند با استفاده از فعالیت در فضای مجازی به موفقیت دست یابند. داشتن سایت فرصت گسترش دانش و مهارت‌های تخصصی افراد در سطح ملی و جهانی را فراهم می‌کند و زمینه ساز شهرت، محبوبیت و موفقیت آن‌ها خواهد بود. برای مثال طراحی وب سایت وکالت از جمله نیازهای مردم جامعه و متخصصان حقوقی است، کمک به افزایش دانش حقوقی در عموم افراد و معرفی وکلای کار بلد به آن‌ها از مهم‌ترین مزایای این سایت‌ها محسوب می‌شود. همچنین افراد حقوق‌دان برای برند سازی شخصی و کسب اعتبار در زمینه وکالت، به داشتن سایت حرفه‌ای برای برقراری تعامل مؤثر با مردم نیاز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت وردپرسی

وردپرس؛ ابزاری قدرتمند در طراحی سایت و مدیریت محتواست که امروزه طرفداران زیادی در جای‌جای دنیا دارد. زیبایی گرافیکی و قابلیت‌های جذابی که وردپرس در ساخت صفحات و لایه‌های مختلف فراهم کرده، حتی برنامه نویسان حرفه‌ای را متقاعد می‌کند زحمت نوشتن هزاران کد دستوری برای ساخت وب سایت را از دوش خود بردارند. درواقع وردپرس مجموعه‌ای از کدهای آماده است که قبلاً برای ساخت قالب‌های مختلف نوشته شده است و طراح فقط باید آیتم‌های مورد نظرش را از بین حالت‌های متعدد انتخاب نماید.

جالب است بدانید که ورد‌پرس در ابتدا توسط مت چارلز مولنوگ برای توسعه وبلاگ‌ها کدنویسی و منتشر شد، اما بعد از اعمال تغییرات اساسی به سیستم کنونی با قابلیت های گسترده ارتقاء یافته و به صورت رایگان و متن باز در اختیار همه مردم دنیا قرار گرفت. همچنین شرکت اتوماتیک که وظیفه پشتیبانی و حمایت از ورد‌پرس را بر عهده دارد، توسط مولنوگ بنیان‌گذاری شده است. حتماً کنجکاوید که با این تفاسیر آیا بدون هیچ هزینه‌ای می‌توان یک وب‌سایت داشت؟ جواب هم بله است و هم خیر! اگر از هزینه هاستینگ صرف نظر کنیم و کارکردن با وردپرس را هم بلد باشید، باید گفت بله بدون پرداخت پول و صرفاً به وسیله امکانات پایه‌ای وردپرس می‌توانید یک سایت طراحی کنید، سایتی که ممکن است کارکرد موردنظرتان را داشته باشد و یا جوابگوی نیاز شما نباشد، در واقع همه چیز به سطح انتظارات شما بستگی دارد.

دسته بندی قالب‌های وردپرس

قالب یک طرح کلی و آماده از سایت است که در آن موقعیت آیتم‌ها و نمای کلی سایت از قبل چیده شده است. به عبارتی برخی شرکت‌ها و افراد متبحر در حوزه برنامه نویسی از منبع متن باز وردپرس استفاده کرده و به توسعه آن در جهت خاصی پرداخته‌اند که تحت عنوان قالب در بازار عرضه می‌شود. به عبارتی قالب‌ها که به آن پوسته نیز گفته می‌شود الگوهایی در طراحی سایت هستند که متناسب با کارکردهای مختلف آماده شده‌اند. هر یک از پوسته‌ها ساختار و آیتم‌های خاص خود را دارد که به امکانات طراحی در سیستم پایه اضافه می‌شود.

قالب فروشگاهی: در این نوع پوسته امکانات نمایش تعداد زیادی از محصولات وجود دارد، قابلیت نمایش قیمت کالاها و به ‌روز رسانی مداوم آن فراهم است و احتمالاً از همه مهم‌تر در این قالب‌ها می‌توان انواع فیلتر مانند محدوده قیمتی، سایز، مارک و… را به فروشگاه مجازی اضافه کرد تا مشتری به راحتی با تعیین مشخصات به گزینه مورد نظر برسد و در بین تعداد زیادی از محصولات که در بدو ورود مشاهده می‌کند سردرگم نشود. فروشگاه مجازی همچنین برای عرضه انواع محصولات مجازی مانند کتاب، موزیک، فیلم، بسته آموزشی و هر نوع فایلی که ماهیت فیزیکی ندارد قابل استفاده است.

قالب شرکتی (سازمانی): این نوع قالب برای معرفی کسب و کارها به مخاطبان طراحی شده و متشکل از چند بخش است که در هریک به سوابق شرکت، حوزه خدماتی، محصولات، پروژه‌ها، پرسنل، افتخارات و هر مورد دلخواه دیگر پرداخته می‌شود.

قالب مجله‌ای یا خبری: این دسته‌ای قالب‌ها از پویایی زیادی برخوردار هستند چون به طور مرتب باید به روز رسانی شوند. همچنین تعداد و حجم مطالبی که در سایت‌های خبری و مجله‌ای بارگذاری می‌شود به مراتب بیشتر از دیگر انواع است بنابراین باید به نحوی طراحی و جانمایی شود که همواره مطالب جدیدتر در معرض دید قرار بگیرند و به طور هم‌زمان دسترسی به محتوای قبلی، حتی اگر سال‌ها از بارگذاری آن گذشته باشد نیز فراهم شود. لازم به ذکر است که قالب‌های خبری-مجله‌ای همچون JNEWS برای تمامی موضوعات قابل استفاده است و الزاماً برای اخبار یا مجلات رسمی پیشنهاد نمی‌شود. پوسته‌های مجله‌ای به خصوص برای وب‌سایت‌های شخصی جهت انتشار مطالب متنوع در حوزه علایق، مهارت‌ها، سرگرمی‌ها و انجام هرگونه بلاگری مناسب است. در واقع اکثر قالب‌ها بخصوص قالب مجله‌ای محدودیت کارکردی ندارند و یک طراح خلاق و متبحر می‌تواند از این خصوصیت به خوبی بهره ببرد.

قالب آموزشی: روش‌های آموزشی در عصر حاضر، تحولات بزرگی را تجربه می‌کند، استفاده از فضای مجازی برای ارائه انواع آموزش بسیار رایج است و آموزشگاه‌های آنلاین زیادی در دنیا با تمرکز بر توسعه وب‌سایت‌های خود به موفقیت رسیده‌اند. قالب‌های آموزشی وردپرس فضایی مناسب برای برگزاری کلاس‌های تصویری خصوصی و گروهی، ویدئوکنفرانس، بارگذاری فایل‌های صوتی و مقالات به صورت دسته‌بندی‌شده را فراهم می‌نماید. همچنین امکان برقراری ارتباط با مشاوران و طرح سؤال در کنار محتوای آموزش برای کاربران وجود دارد. داشتن گرافیک جذاب و طراحی محیط دل‌نشین از مهم‌ترین خصوصیات وب‌سایت‌های آموزشی است که در پوسته‌های آموزشی وردپرس به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

قالب چندمنظوره: این قالب‌ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و می‌توانند طبق سلیقه و نیاز کارفرما به سایت‌های در مدل‌های مختلف تبدیل شوند. از معروف‌ترین قالب‌های چندمنظوره می‌توان به زفایر و ایمپرزا اشاره کرد. این گروه از پوسته‌ها برای طراحی انواع سایت‌های فروشگاهی، مجله‌ای، آموزشی، شرکتی و غیره قابل استفاده هستند. با توجه به گستردگی امکانات این قالب‌ها، طراحی با آن‌ها به تجربه و تخصص بیشتری نیاز دارد، زیرا آیتم‌های جذاب زیادی در پیش روی طراح قرار می‌گیرد که باید برحسب کارکردی که در سایت مورد نظر دارد انتخاب شود، تشخیص این موضوع بر پایه تجربه و دقت بالا و قدرت جامع‌نگری امکان پذیر است.

کاربرد افزونه چیست؟

افزونه یا پلاگین ابزارهای کمکی فوق‌العاده‌ای در طراحی سایت وردپرسی هستند که برای گسترش وب سایت در راستای خواسته‌های طراح به کار گرفته می‌شوند. معمولاً قالب، ساختار کلی سایت را تعیین می‌کند اما از آنجا که همه قالب‌ها همه امکانات را ندارند، نصب افزونه‌های مختلف قابلیت‌های مورد نیاز را در اختیار طراح سایت قرار می‌دهند. بنابراین وقتی بین انتخاب قالب‌ها تردید پیش می‌آید، ترجیحاً قالبی که از گرافیک و لایه‌های ایده‌آل برای کارکرد مورد نظر برخوردار است انتخاب شده و قابلیت‌هایی که برای طراحی دلخواه موجود نیست با پلاگین جبران می‌شود. تعداد افزونه‌های عرضه شده تا به امروز بسیار زیاد است که هرکدام برحسب اعتبار و کارآیی قیمت متفاوتی دارد، همچنین تعدادی پلاگین رایگان نیز در مخزن وردپرس در دسترس همگان قرار دارد که مورد تأیید متخصصان برنامه نویسی است.

ووکامرس از جمله افزونه‌های پرکاربرد بین طراحان است که برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده می‌شود. المنتور یک افزونه قدرتمند صفحه سازی است و به کمک آن به راحتی می‌توان شکل‌های جذاب کشید. سرعت بارگذاری بخش‌های مختلف سایت و جابجایی بین صفحات بدون معطلی و انتظار، رضایت کاربر را افزایش می‌دهد به نحوی که برای حضور طولانی‌تر در سایت و یا مراجعات بعدی ترغیب می‌شود؛ در این زمینه افزونه WP Rocket مسئولیت را برعهده گرفته و سرعت سایت را در حد موشک افزایش می‌دهد!

طراحی سایت وکالت

قانون، زبان خاص خود را داشته و از مفاد گسترده و پیچیده زیادی تشکیل می‌شود، این خصوصیات استفاده از قوانین را برای عموم مردم به امری گیج کننده بدل کرده است؛ از این رو همواره در هنگام بروز مشکلات و یا اقدامات مهم مانند عقد قراردادهای تجاری، نیاز به مشورت با وکلای خبره برای رفع ابهامات قانونی پررنگ می‌شود. مردم در این عصر که ارتباطات اینترنتی گسترش چشمگیر داشته، برای پیدا کردن وکیل حرفه‌ای و مجرب دست به دامن گوگل و فضای مجازی می‌شوند، اتفاقی که وکلای باهوش را به فکر داشتن سایت انداخته است.

طراحی سایت وکالت در وردپرس همانند دیگر سایت‌ها نیاز به زیرساخت اصولی و متناسب با کارکرد آن دارد. کاربران سایت‌های مرتبط با مسائل حقوقی، معمولاً افرادی هستند که به مشکلی برخورده و برای پیدا کردن پاسخ مورد نظر عجله دارند، بنابراین فضای سایت و محل قرار گرفتن محتوا باید به گونه‌ای طراحی شود که کاربر را در کمترین زمان به سمت موضوع مناسب هدایت نماید. شلوغی فضای داخلی و بخش بندی متعدد در سایت وکالت مطلوب نیست زیرا باعث تشویش و سردرگمی بازدیدکنندگان می‌شود، حتی رنگ بندی و طراحی گرافیکی نیز حتی الامکان ملایم و آرام بخش باشد، برای مثال استفاده از رنگ‌های ساده مانند سفید، طلایی و سبز مات از نظر روانشناسی حس اعتماد را در بیننده القاء می‌کند.

در نظر گرفتن محلی برای انتشار قوانین به زبان ساده و عامیانه، یکی از ضرورت‌های هر وب‌سایت حقوقی است زیرا موجب بالا رفتن آگاهی عمومی جامعه نسبت به قانون می‌شود، به علاوه طراحی وب سایت به نحوی که امکان برقراری ارتباط آنلاین و مشاوره از راه دور فراهم شود، برای بسیاری از کاربران سودمند است. در واقع بازدیدکنندگان وقتی وارد فضایی در دنیای مجازی شوند که هم برای رشد و آموزش آن‌ها طراحی شده است و هم راه‌حل‌های قانونی مناسب پیش پایشان می‌گذارد، نسبت به اعتبار آن سایت نظر مثبت پیدا می‌کنند، لذا در صورت نیاز به دریافت مشاوره حضوری، وکلای معرفی شده در آن وب سایت برایشان قابل اعتماد بوده و در اولویت قرار می‌گیرند.

گروه سلام سایت تجربه زیادی در حوزه طراحی سایت‌های تخصصی سئو شده دارد؛ از این رو طراحی سایت وکالت را به کمک وردپرس با صرف کمترین زمان و بالاترین عملکرد انجام می‌دهد؛ سایت‌های حقوقی بر اساس نیاز و هدف متقاضی در پوسته شرکتی جهت معرفی کسب وکار، یا در قالب آموزشی برای ارائه مطالب حقوقی به دانشجویان قابل طراحی است، سایت وکالت همچنین می‌تواند به کمک افزونه‌ها و ابزارهای جانبی به یک مرکز مشاوره آنلاین حقوقی تبدیل شده و منبع کسب درآمد برای وکلا باشد.

شرکت طراحی سایت سلام سایت

شرکت سلام سایت از یک تیم جوان، متخصص و حرفه‌ای تشکیل شده است که با عشق و علاقه به حوزه‌های مختلف دنیای دیجیتال از جمله طراحی سایت توانسته موفقیت‌های بزرگی کسب نماید. هدف این شرکت صرفاً ساخت و ارائه یک وب سایت نیست؛ سلام سایت همواره تلاش می‌کند با استفاده از اصول علمی و تکنیک‌هایی که طی تجربیات حرفه‌ای کسب کرده است، یک شعبه پررونق از کسب و کارها به وجود آورد؛ برای این منظور مشاوران گروه سلام سایت در اولین جلسه با متقاضی سایت، درباره جزئیات حوزه کاری و اهداف بلند مدت آن اطلاعات کامل به دست می‌آورند، زیرا استفاده از اطلاعات اولیه مشاغل در طراحی سایت مبنای موفقیت‌های بعدی را شکل می‌دهد. انتخاب قالب درست، دسته بندی موضوعات و صفحه سازی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی سایت است که قبل از راه اندازی و بر پایه نوع کسب و کار تعیین می‌شود. تجربه حرفه‌ای کارشناسان طراحی سایت ثابت کرده است که رعایت تکنیک‌های سئو از اولین لحظه پیاده کردن پوسته، بر موقعیت و رتبه وب سایت در آینده اثر گذار است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.