ترفند های وبمستری فاینال کات پرو برای ویندوز 11/10/7: دانلود رایگان در سال 2023 - سایت سنگان

کاربران ویندوز اغلب از استفاده از برنامه‌های مخصوص Mac مانند  Final Cut Pro محروم هستند . اما نه بیشتر. کسانی که درگیر ویرایش فیلم هستند این برنامه نرم افزار ویرایش غیرخطی ویدیو را می شناسند. Macromedia ابتدا آن را توسعه داد و بعداً اپل. شرکت آن را به دست گرفت. با استفاده از این برنامه می توانید یک ویدیو را روی هارد دیسک انتقال دهید و ویرایش، پردازش و خروجی نهایی را دریافت کنید. 

جالب اینجاست که می توان خروجی را به فرمت های مختلف بر حسب راحتی دریافت کرد. بنابراین، سودمندی برنامه نرم افزاری فراتر از محدوده محدود ویرایش ویدیو است. متأسفانه، این برنامه فقط یک محصول Mac بوده و کاربران ویندوز را از مزایای آن مستثنی می کند. بنابراین، در اینجا راه حل برای کاربران ویندوز آمده است. بخوان تا بیشتر بدانی. 

نام  Final Cut Pro برای ویندوز
سازگاری ویندوز ۱۱/۱۰/۸/۷
اندازه ۳٫۴ گیگابایت
دانلودها ۱M+
تست اشکال تصویب شد (هیچ مشکلی شناسایی نشد)

چگونه Final Cut Pro را در رایانه شخصی ویندوز دانلود کنیم؟

از آنجایی که نمی توانید به طور مستقیم پروژه های آماده فاینال کات پرو را در رایانه شخصی ویندوز خود دانلود کنید، باید از یک روش دوربرگردان همانطور که در مراحل زیر نشان داده شده است استفاده کنید. 

مرحله ۱٫  VirtualBox یا macOS Monterey VMware را در سیستم خود دانلود کنید. هر دو به راحتی در دسترس هستند، اما VirtualBox در مقایسه با VMware قیمت مناسبی دارد. با این حال، به نظر می رسد VMware در سیستم عامل ویندوز پایدارتر و کاربردی تر است. 

مرحله ۲٫  VirtualBox یا macOS Monterey VMware را نصب کنید . 

مرحله ۳٫  VirtualBox یا macOS Monterey VMware را راه اندازی کنید و macOS را روشن کنید.

مرحله ۴٫  برای ورود به اپل استور، جایی که می توانید final cut pro را جستجو کنید، باید وارد شوید. 

مرحله ۵ . برنامه را دانلود کنید. 

مرحله ۶٫  قبل از نصب آن را خریداری کنید.    

فقط به یاد داشته باشید که  دانلود رایگان final cut pro برای همه در دسترس است، اما برای نصب برنامه به اشتراک نیاز دارد. 

ویژگی های Final Cut Pro

  • کلیپ های ویرایش غیر مخرب:  جدول زمانی مغناطیسی  نهایی cut pro x ویندوز ۱۰  باعث می شود که کلیپ های ویدیویی غیرمخرب نباشند. آنها را می توان بدون مشکل برخورد جابجا کرد، مرتب کرد و برش داد. حتی می توانید کلیپ های صوتی و تصویری را در یک بسته متحرک قرار دهید.
  • کدگذاری رنگی محتوا:  این برنامه از کدگذاری رنگی برای متمایز کردن محتوا استفاده می کند و آن را برای ویرایشگران بسیار مفید می کند.   
  • درجه بالای سازماندهی:  کاربران می توانند با این برنامه بسیار سازماندهی شده باقی بمانند. به عنوان مثال، آنها می توانند یک کلیپ منفرد یا طیف وسیعی از کلیپ ها را با متادیتا برچسب گذاری کنند تا به جستجو کمک کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند مجموعه های هوشمند را بر اساس معیارهای سفارشی توسعه دهند. این مجموعه ها طبق شرایط انتخابی به طور خودکار محتوا را جمع آوری می کنند.
  • افزونه گردش کار:  یکی از بهترین ویژگی های برنامه، پسوند گردش کار آن برای برنامه های شخص ثالث است. ویراستاران می توانند رسانه را به کتابخانه بیاورند، به سازندگان کلیپ بپیوندند و پخش را بین برنامه های افزودنی و جدول زمانی هماهنگ کنند. 
  • برخی از ویژگی های منحصر به فرد: Frame.io اجازه بررسی و تایید کار را می دهد. همچنین جستجوی سهام تصویر محصول از Shutterstock را بهبود می بخشد. CatDV به سمت مدیریت دارایی های رسانه ای برجسته تر هدایت می شود.
  • Rich Text و Graphic Tools:  این برنامه دارای ابزارهای متنی و گرافیکی بسیار پیشرفته ای است که با استفاده از آنها می توان عناوین دو بعدی و سه بعدی منحصر به فرد ایجاد کرد، از فیلترها استفاده کرد و جلوه های آبی و سبز را با کلید کرومای داخلی ایجاد کرد. 
  • ابزار حرکت: ابزار حرکتی به کاربران اجازه می‌دهد تا عناوین سینمایی دو بعدی، سه بعدی و ۳۶۰ درجه، جلوه‌های معقول در زمان واقعی و ترانزیشن بسازند. آنها همچنین می توانند الگوهای حرکتی هوشمند ایجاد کنند و به آنها کمک می کند تا گرافیک های حرکتی را سریع و راحت تنظیم کنند. با این حال، شما باید این ابزار را جداگانه خریداری کنید. 
  • کمپرسور: یکی دیگر از افزودنی های برنامه است که نیاز به پرداخت اضافی دارد . به فشرده سازی صدا و تصویر کمک می کند. ویرایشگرها می توانند خروجی نهایی را در قالب های مختلف مانند MPEG-1، MPEG-2، MPEG-4 و Quicktime .mov با استفاده از این افزونه تولید کنند. این ویژگی بیشتر امکان تبدیل از PAL به NTSC و بالعکس را فراهم می کند.

جایگزین های Final Cut Pro 

هر دو جایگزین پولی و بدون پرداخت برای Final Cut Pro در بازار موجود است. این بخش دو جایگزین بدون پرداخت و یک جایگزین پرداخت شده را مورد بحث قرار خواهد داد. 

ویرایشگر ویدیوی رایگان VSDC

این Final Cut Pro برای ویندوز ۱۱/۱۰ جایگزین رایگان است و دارای تنظیمات از پیش تعیین شده زیادی است. این یک نرم افزار ویرایش چند رسانه ای است که توسط Flash-Integro توسعه یافته است. LLC بیشتر ویژگی های Final Cut Pro را دارد. اگرچه، ابزارهای پیشرفته را در این برنامه پیدا نخواهید کرد.

ویرایشگر ویدیوی رایگان VSDC بیش از ۳۶ سبک سریع، بیش از ۷۰ الگوی چشم نواز و ۱۵ فیلتر را ارائه می دهد. علاوه بر این، امکان ویرایش چند دوربینی را فراهم می کند و دارای یک کلید کروما انعطاف پذیر است. یکی از مزایای این برنامه این است که به تعمیر و نگهداری کم در دستگاه در حال اجرا نیاز دارد. علاوه بر این، آیکون های آن که به خوبی طراحی شده اند برای مبتدیان مناسب هستند. اما ممکن است مجبور شوید تبلیغات زیادی را در حین کار روی آن تحمل کنید. 

VideoProc Vlogger

این برنامه یکی از بی دردسرترین و سریع ترین جایگزین رایگان برای Final Cut Pro برای ویندوز است. علاوه بر این، بهترین جایگزینی است که می توانید داشته باشید. تقریباً تمام ویژگی‌های Final Cut Pro، از جمله ۶۱ انتقال منحصر به فرد، تعداد زیادی فیلتر، و هزاران افکت سبک و انیمیشن متن را در خود دارد. علاوه بر این، این برنامه برای رسانه های اجتماعی مناسب است، بنابراین می توانید با یک کلیک ویدیوها را به هر پلتفرم رسانه اجتماعی صادر کنید.  

رابط کاربری ساده و قابل توضیح است. همه چیز را می توان با چند کلیک انجام داد، از ویرایش های اولیه تا اقدامات پیشرفته. 

Premiere Pro

کسانی که در مورد این نرم افزار می دانند باید در مورد پیچیدگی این برنامه پولی توافق کنند. با این حال، این نزدیکترین برنامه پولی به Final Cut Pro است. علیرغم پر شدن و باگ بودن، ویژگی های سودمند زیادی دارد که این برنامه را به سطح صنعتی می رساند. به عنوان مثال، می‌توانید فیلم‌ها را دوباره قاب کنید، رنگ را تنظیم کنید، ویدیوهای VR ایجاد کنید، اشیاء متحرک را ردیابی کنید، صدا را مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید و جلوه‌های ویدیویی را متحرک کنید. مهمترین نقطه ضعف این اپلیکیشن قیمت بالای آن است. 

سوالات متداول

Final Cut Pro چقدر هزینه دارد؟ 

این اپلیکیشن ۲۹۹ دلار قیمت دارد. این یک پرداخت است. قبل از خرید می توانید نسخه آزمایشی رایگان را به مدت ۳۰ روز امتحان کنید. می توانید این دوره آزمایشی را تا ۹۰ روز تمدید کنید.

آیا Final Cut Pro برای رسانه های اجتماعی مناسب است؟ 

بله همینطور است. می‌توانید به‌طور خودکار ویدیو را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی مانند YouTube، Facebook یا Tik Tok برش دهید. 

ویژگی های ویرایش سریع Final Cut Pro چیست؟

  • بیش از ۱۱۰ افکت فیلتر/تار
  • بیش از ۱۶۰ قالب عنوان
  • بیش از ۱۳۰۰ سهام صوتی بدون حق چاپ
  • بیش از ۲۸ پس زمینه / بافت / عناصر

سرعت رندر فاینال کات پرو چقدر است؟

این برنامه از شتاب GPU پشتیبانی می کند. در نتیجه با سرعت ۲٫۷X رندر می شود. 

آیا استفاده از Final Cut Pro آسان است؟ 

 مانند سایر برنامه‌های مخصوص Mac، این برنامه نیز ساده و آسان برای استفاده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.