ترفند های وبمستری اطلاعیه انتقال سرویس‌های OVH و دریافت اعتبار رایگان - سایت سنگان

کمتر از یک سال از آتش‌سوزی در یکی از دیتاسنترهای OVH فرانسه می‌گذرد. این آتش‌سوزی، یکی از سخت‌ترین روزهای سایت سنگان را رقم زد؛ اما با تلاش شبانه‌روزی تیم و تدابیری که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، توانستیم خسارات را به کمترین حد ممکن برسانیم.

در خلال همین آتش‌سوزی، ۴۰ عدد اطلاعیه در رسانه‌های سایت سنگان منتشر شد؛ ۵۰ نفر درگیر عملیات بودند و ۱۹۴۲ تیکت مرتبط با این مشکل پاسخ داده شده است.

خلاصه که این روزها هم گذشت؛ اما OVH در این مدت بیکار ننشسته و به‌تازگی اعلام کرده است که در طرح بازسازی و ارتقاء دیتاسنترها، قصد دارد از۲۸  فوریه ۲۰۲۲ دیتاسنتر SBG4 را ببندد و از مارس ۲۰۲۲ بازسازی آن را ادامه دهد. بعد از بازسازی، مشتریان به دیتاسنترهای جدید، با سخت‌افزارهای به‌روزتر و جدیدتر منتقل می‌شوند.

اگر جزو کسانی هستید که در این دیتاسنتر سرویس دارند، اصلاً نگران نباشید. سایت سنگان برای حمایت از حقوق مشتریان، اعتباری معادل یک ماه استفاده از خدمات مربوطه در SBG4 (یعنی سرویس فعلی‌تان) را، به شما اعطا خواهد کرد.

فقط دقت کنید که برای دریافت این اعتبار، باید سرویس جدید انتخابی‌تان نیز از شرکت OVH باشد.

درباره انتقال سرویس هم خیالتان راحت باشد؛ تیم سایت سنگان به‌صورت اختصاصی، اطلاع‌رسانی از طریق تماس تلفنی و تیکت را، به مشتری‌هایی که سرورهای آن‌ها در این دیتاسنتر هست انجام داده و با آن‌ها تا اتمام پروسۀ انتقال سرورها در ارتباط خواهد بود.

دربارۀ کمپانی OVH

ovh building

OVH یکی از ارائه‌کنندگان خدمات میزبانی وب (کلود، سرور اختصاصی، هاست اشتراکی و …) در فرانسه است که سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و الان در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا، خدماتش را ارائه می‌کند.

OVH از سال ۲۰۱۶ صاحب بزرگترین دیتاسنتر در دنیا است و از سال ۲۰۱۹ سومین ارائه‌دهندۀ سرورهای فیزیکی در جهان شناخته می‌شود.

در مارس ۲۰۲۱ که OVH در دیتاسنتر استراسبورگ فرانسه دچار آتش‌سوزی بزرگی شد و ساختمان SBG2 با ظرفیت ۳۰,۰۰۰ سرور فیزیکی، کلاً از دست رفت. سه بخش دیگر نیز (یعنی SBG1، SBG3 و SBG4) دچار آسیب‌های جزئی شده بودند.

OVH توانست این شرایط را به‌خوبی مدیریت کند و از همان لحظه، در پی جبران خسارات، ارتقاء و بازسازی سرورها بود.

نکته مهم

برای دریافت یک ماه اعتبار رایگان،  تا پیش از پایان ماه میلادی جاری (۲۴ آذر تا ۹ دی)  فرصت دارید و باید سرور فعلی را تخلیه و سرور جدیدی در OVH تهیه کنید.

ما مبلغی معادل هزینه اجاره یک ماه سرور فعلی شما را برای تهیه سرور جدید پرداخت خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 483 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 26 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.