ترفند های وبمستری چرا به فیلر پرفکتا نیاز داریم؟ - سایت سنگان

این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند. برخی از این افراد برای داشتن اندام و صورتی زیبا، به عمل های زیبایی روی می آورند. اما از آنجا عمل های زیبایی با هزینه ای هنگفت همراه است برخی از افراد توانایی آن را نداند و از روش های ارزان تر و همچنین با کیفیت استفاده می کنند. یکی از این روش های مناسب برای داشتن چهره ای زیبا و ایده آل تزریق ژل پرفکتا می باشد. قیمت ژل پرفکتا در مقایسه با عمل های زیبایی بسیار ناچیز است. این ژل در میان انواع ژل هایی که امروزه در بازار موجود است، بسیار باکیفیت و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

قیمت هر سی سی ژل پرفکتا

ژل پرفکتا یکی از ژل های اصل و ماندگار است که ساخت کشور فرانسه می باشد. بهتر است بدانید قیمت هر سی سی ژل پرفکتا در بازه های زمانی مختلف متفاوت است. دلیل آن کم و زیاد شدن نرخ ارز می باشد. زیرا این ژل یک محصول وارداتی می باشد.

 

 قیمت تزریق ژل پرفکتا اصل

در واقع قیمت تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهتر است برای تزریق ژل به پزشک متخصص و مجرب مراجعه کنید و از تزریق نزد افراد تازه کار خودداری کنید. قیمت ژل  پرفکتا و همچنین قیمت ژل لب پرفکتا به فاکتورهایی چون نوع ژل انتخابی، مقدار ژل، محل تزریق و همچنین مهارت متخصص بستگی دارد.

ژل صورت

 کاربردهای ژل پرفکتا

یکی از اصلی ترین کاربردهای این نوع ژل جوانسازی ورفع چین و چروک های صورت شما می باشد. با پا گذاشتن به دوران میانسالی و شروع روند پیری، چین و چروک های صورت نیز بیشتر نمایان می شوند. در این حالت افراد اعتماد به نفس خود را از دست می دهند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. این ژل ماندگاری بالایی دارد و با تزریق اولین مرحله، شما را برای مدت زیادی از تزریق ژل بی نیاز می کند.

این نوع ژل کاربردهای بسیاری دارد که در این قسمت به آن اشاره می کنیم:

 

  • از بین بردن خطوط بین ابروها که تحت عنوان خطوط اخم شناخته می‌شود.
  • از بین بردن چین و چروک های پیشانی
  • از بردن خطوط اطراف چشم که تحت عنوان خطوط پنجه کلاغی شناخته می‌شود.
  • خطوط اطراف دهان تا گونه که در توان خط خنده شناخته می‌شود.
  • خطوطی که از کنار بینی تا گوشه‌های دهان امتداد پیدا می‌کند.
  • برجسته و حجیم شدن لب ها
  • زاویه سازی فک و چانه
  • برجسته سازی گونه ها
  • رفع گودی زیر چشم و رفع سیاهی اطراف چشم

 

 تزریق ژل پرفکتا زیر چشم چگونه انجام می شود؟

برخی از افراد در طی روند پیری و لاغری، زیبای چشم های خود را ازدست می دهند. این دسته از افراد در این پروسه از زمان با گودی و سیاهی اطراف چشم مواجه می شوند. روبرو شدن با این وقایع بسیار تلخ است اما جای ناراحتی و نگرانی است. شما می توانید با تزریق ژل دوباره زیبایی و طراوت را به چشم های خود برگردانید.

برای تزریق ژل زیر چشم مراحل زیر انجام می شود:

۱- قبل از تزریق زیر چشم ابتدا یک جلسه بین شما و پزشک صورت می گیرد. طی این جلسه پزشک سوابق بیماری شما را وهمچنین تمامی موارد تأثیر‌گذار بر روی روند تزریق و همچنین تمامی ویژگی‌ها و مشکلات صورت شما و ساختار چشم و اطراف آن نیز بررسی می‌کند. در این جلسه انتظارات شما از درمان و جوانسازی پوست برای پزشک مشخص می شود و در انتها توصیه های مراقبتی را به شما گوشزد می کند.

ژل پرفکتا برای لب

۲ – هنگامی که شما برای انجام تزریق ژل به زیر چشم اقدام می‌کنید، ابتدا قسمت زیر چشم نشانه‌گذاری می‌شود تا پزشک بتواند درک کند ژل به کدام نواحی وارد می‌شود. سپس ناحیه‌ زیر چشم به صورت موضعی، بی‌حس و کاملاً استریل خواهد شد.

 

۳- پس از این مرحله مقدار مناسبی از ژل به زیر چشم‌ها تزریق میشود. مقدار ژل تزریقی بسته به این که فضای گودی یا عارضه اطراف چشم تا چه اندازه باشد، متفاوت است.  ژل همان لحظه وارد بافت‌های داخلی پوست شده و شما می‌توانید نتیجه‌ تزریق ژل به زیر چشم را مشاهده کنید. سوزنی که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار ریز و نازک است به همین علت بعد از تزریق به سختی می‌توانید اثری از آن را بر روی چهره‌ خود ببینید. این کار در مدت زمانی کم انجام می‌شود.

 

۴- افرادی که از سیاهی زیر چشم خود رنج می برند، با انجام تزریق ژل دیگر آثاری از کبودی و سیاهی مشاهده نخواهند کرد و جذابیت چهره آنها دوچندان خواهد شد. با اینکه کبودی زیر چشم نگران‌کننده نیست اما درمان آن تأثیر زیادی بر روی طراوت، زیبایی و جوانی صورت شما دارد. همچنین با برجسته شدن و حجم گرفتن زیر چشم، این ناحیه و به طور کلی صورت شما روشن‌تر به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,048 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 29 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.