ترفند های وبمستری ۸ روش واقعی دانلود از اینستاگرام؛ برای اندروید، آیفون و کامپیوتر - سایت سنگان

همه می‌گویند که دانلود از اینستاگرام راحت است و مثل آب خوردن می‌شود فیلم، عکس و استوری‌های اینستاگرام را دانلود کرد؛ اما وقت عمل، آن‌قدر instagramمشکلات پیش‌بینی نشده می‌بینید که با کلافگی، بی‌خیال این کار می‌شوید.

خبر خوب این است که ما روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام را تست کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم روش‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند را با شما در میان بگذاریم و کلاً فوت‌وفن این کار را بگوییم.

کل این مطلب به ۳ بخش تقسیم شده که عبارتند از:

  • دانلود از اینستاگرام در اندروید
  • دانلود از اینستاگرام در آیفون
  • دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر

در هر کدام از این بخش‌ها نکات مهم و راهگشایی را به شما خواهیم گفت. در ضمن با استفاده از فهرست ابتدای این مقاله، می‌توانید خیلی راحت به بخش موردنظرتان بروید.

آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید

ممکن است بعضی از راهکارهایی که در این مقاله نوشتم، با توجه به سیستم تلفن همراه، سرعت اینترنت و… تان برای شما کار نکند. بنابراین تصور نکنید راهکارها مشکلی دارند. البته ترتیب نوشتن راهکارها، بر اساس آسان بودن و کاربردی بودن آن‌ها است.

۱) دانلود از طریق وب سایت igram

بعد از کلی گشت و گذار در وب و بررسی روش‌های مختلف دانلود، متوجه شدیم در حال حاضر ابزار وب سایت igram یکی از بهترین راهکارها برای دانلود از اینستاگرام است. نحوه کار با این وب‌سایت به این شکل است:

  • ابتدا در اینستاگرام، به سراغ پست مورد نظرتان بروید.

آموزش دانلود از اینستاگرام

  • همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است، باید روی ۳ نقطه کلیک کنید.

دانلود از اینستاگرام

  • بعد گزینه copy link را انتخاب کنید.
  • حالا وارد سایت آیگرام شوید و لینکی که کپی کرده بودید را در کادر وسط صفحه وارد کنید.
  • در نهایت دکمه Download را بزنید.

دانلود از اینستاگرام 3

  • چند ثانیه صبر کنید تا سایت پست مورد نظر شما را پیدا کند و نشان‌تان دهد. بعد از اینکه محتوا مثل تصویر بالا نمایش داده شد، یا روی گزینه ۳ نقطه کنار پست کلیک کنید و دکمه Download را بزنید یا از دکمه Download زیر پست کمک بگیرید.

نکته: در صورتی که نتوانستید با این سایت کار کنید، از سایت‌های bigbangram یا w3toys استفاده کنید.

۲) دانلود عکس از اینستاگرام با تلگرام

قبلا می‌توانستید به راحتی از طریق تلگرام، ویدیوها و عکس‌های مورد نظرتان در اینستاگرام را دانلود کنید. اما چند ماهی است این قابلیت محدود شده و الان صرفا می‌توانید عکس‌ها را به کمک تلگرام دانلود کنید.

برای دانلود عکس، ابتدا به سراغ پست مورد نظرتان در اینستاگرام بروید و بعد از کلیک روی آیکون ۳ نقطه، دکمه Copy link را انتخاب کنید.

حالا تلگرام را باز کنید، در یک صفحه چت که فرقی هم ندارد صفحه چت با چه کسی باشد، آدرسی که کپی کرده بودید را Paste و آن را ارسال کنید.

دانلود از اینستاگرام با کمک تلگرام

به این ترتیب پست برای شما به نمایش درآمده و می‌توانید عکس آن را Save کنید.

۳) دانلود از اینستا با اپلیکیشن های اندروید

راستش را بخواهید اپلیکیشن‌های زیادی در مارکت‌های گوگل‌پلی و بازار وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند با گوشی اندروید خودتان، محتوای مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید. اما متاسفانه تا جایی که من می‌دانم، تا امروز تمامی این برنامه‌ها بعد از مدتی یا از دسترس خارج شده‌، یا از حالت رایگان بیرون آمده‌اند.

در هر حال در ادامه من چند برنامه که در حال حاضر می‌توانید به کمک آنها از اینستاگرام عکس و فیلم دانلود کنید را به شما معرفی می‌کنم. اما طبق تجربه، احتمالا این‌ها هم در آینده‌ای نزدیک از دسترس خارج می‌شوند. اگر شما هم اپلیکیشن خوبی می‌شناسید، ممنون می‌شویم به ما معرفی کنید.

نرم‌افزار اول: videodownload

برای استفاده از این اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام، نیاز ندارید که به حساب کاربری‌تان وارد شوید. اما مشکل این برنامه این است که در روز اجازه دانلود ۲ محتوا را به شما می‌دهد. در هر حال نحوه کار آن به این شکل است:

  • ابتدا برنامه را نصب کنید. بعد در اینستاگرام به پیج مورد نظرتان بروید و پستی که قصد دارید دانلود کنید را بیابید. بعد از کلیک روی آیکون ۳ نقطه، باید روی گزینه Copy Link بزنید. به این ترتیب برنامه شروع به دانلود پست می‌کند.

نکته: ممکن است لازم باشد برای دانلود عکس یا ویدیو، لینک آن را چند بار کپی کنید تا برنامه متوجه شود.

نرم‌افزار دوم: instagram downloader repost

این برنامه به شما اجازه دانلود از اینستاگرام را می‌دهدy اما متاسفانه برای استفاده از آن باید با نام کاربری و رمز، وارد حساب‌تان شوید و خب این موضوع ممکن است باعث کاهش امنیت حساب‌تان شود. پیشنهاد می‌کنم اگر یک اکانت کاربری اضافه دارید که برای‌تان امنیتش اهمیت زیادی ندارد، از این اپلیکیشن استفاده کنید.

آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در آیفون

در ادامه نحوه دانلود از اینستاگرام در آیفون و iOS را برای شما توضیح می‌دهم. طبق روال، به ترتیب کاربردی بودن، تکنیک‌ها را برای‌تان می‌نویسم.

۱) دانلود از سایت w3toys

ابتدا وارد اینستاگرام‌تان بشوید و پستی که می‌خواهید دانلودش کنید را بیابید.

  • حالا روی دکمه ۳ نقطه کنار پست بزنید.

آموزش دانلود از اینستاگرام

  • سپس گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

دانلود از اینستاگرام

  • بعد وارد سایت w3toys شوید و لینک را در کادر وسط صفحه قرار بدهید و دکمه Download را بزنید.

  •  حالا باید پست به شما نمایش داده شود. بعد از این روی دکمه Download کلیک کنید تا محتوا دانلود شود.

نکته: در صورتی که نتوانستید با این سایت کار کنید، از سایت‌های bigbangram یا igram استفاده کنید.

۲)  اپلیکیشن Quickly Repost for Instagram

دقیقا مثل اپلیکیشن‌های اندرویدی، اپلیکیشن‌های ios دانلود از اینستاگرام هم بعد از مدتی از کار می‌افتند و کاربران را دچار مشکل می‌کنند. در حال حاضر اپ Quickly Repost for Instagram یکی از بهترین‌های این حوزه است اما با توجه به نکته بالا، نام چند برنامه دیگر که در صورت کار نکردن این برنامه می‌توانید از آنها استفاده کنید را هم ذکر می‌کنم:

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

راستش من خودم همیشه زمانی که قرار باشد محتوایی از اینستاگرام دانلود کنم، سریع به سراغ کامپیوتر می‌روم چون راحت‌ترین و سریع‌ترین راهکارها را در اختیارم قرار می‌دهد. در ادامه نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با کامیپوتر را به شما توضیح می‌دهم.

۱) استفاده از اکستنشن کروم

مرورگر گوگل کروم یک سری افزونه دارد که بعد از نصب کردن آنها، می‌توانید به راحتی محتوای مورد نظرتان در اینستاگرام را از طریق رایانه دانلود کنید.

در حال حاضر یکی از بهترین افزونه‌هایی که من می‌شناسم، Downloader for instagram است. برای کار با افزونه، ابتدا وارد لینکش شوید و سپس روی دکمه «افزودن به chrome» که در تصویر پایین هم مشخص است کلیک کنید.

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

بعد از نصب شدن اکستنشن، در کروم به اینستاگرام بروید و بعد از ورود به حساب‌تان، به سراغ پیجی بروید که می‌خواهید محتواهایش را دانلود کنید.

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است، بعد از نصب افزونه در کنار هر پست یک فلش سفیدرنگ اضافه شده. الان به راحتی با کلیک روی این فلش، محتوای مورد نظر شما دانلود می‌شود. در ضمن می‌توانید به کمک این افزونه، حتی عکس پروفایل پیج و استوری‌هایش را هم دانلود کنید.

۲) دانلود از سایت bigbangram

سایت bigbangram هم یکی از سایت‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد محتوای مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید. برای کار با آن باید ابتدا پست مورد نظرتان در اینستاگرام را پیدا کنید و بعد از انتخاب دکمه ۳ نقطه، گزینه copy link را بزنید.

دانلود از اینستا با اکستنشن کروم

حالا وارد سایتی که لینکش را بالاتر گذاشتم شوید و لینکی که کپی کرده‌اید را در کادر وسط صفحه قرار بدهید.

دانلود از اینستا با اکستنشن کروم

در نهایت دکمه Download را بزنید تا پست به شما نمایش داده شود و دوباره دانلود را بزنید تا سایت آن را برای‌تان دانلود کند.

سوالات رایج در مورد دانلود از اینستاگرام

در سطح وب فارسی و انگلیسی که به دنبال راهکارهای مناسب برای دانلود از اینستا می‌گشتم، دیدم کاربرانی که نتوانسته بودند به کمک راهکارهای گفته شده در مقالات، عکس و فیلم‌ها را دانلود کنند، نظرات منفی زیادی نوشته‌اند. همین موضوع باعث شد بخواهم چند تا از مهم‌ترین سوالات و نکات در مورد این موضوع را به شما توضیح بدهم.

چرا نمی‌توانم از بعضی پیج‌های اینستاگرام دانلود کنم؟

احتمالا متوجه شده‌اید که نمی‌توانید لینک بعضی از محتواها را در اینستاگرام کپی کرده یا محتوای بعضی صفحات را دانلود کنید. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که شما به سراغ یک پیج خصوصی یا Private بروید!

✅ در واقع اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی، به شما اجازه نمی‌دهد که بخواهید محتوای پیج‌های خصوصی یا همان پرایوت را دانلود کنید. بنابراین مشکل از راهکارهای گفته شده نیست.

چرا بعضی از اپلیکیشن‌های اندروید و ios برای دانلود عکس و فیلم کار نمی‌کنند؟

ببینید، سازندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی اصولاً علاقه زیادی به این ندارند که برنامه‌های خودشان را به رایگان در اختیار کاربران قرار بدهند. در واقع خیلی از آن‌ها در ابتدا اپلیکیشن را رایگان عرضه می‌کنند تا مخاطبان زیادی از طریقش جذب کنند، سپس آن را از حالت رایگان درمی‌آورند تا تعدادی از آن مخاطبان حق اشتراک بخرند.

علاوه بر این، خود اینستاگرام خیلی علاقه‌ای به این ندارد که به بقیه سازندگان اجازه بدهد برنامه‌های اضافه‌ای برای این شبکه اجتماعی بسازند، به همین دلیل هر از گاهی آنها را اذیت کرده و برنامه‌شان را از دسترس خارج‌ می‌کند.

آیا دادن دسترسی به اپلیکیشن‌های دانلود از اینستاگرام کار درستی است؟

واقعا بعضی از این برنامه‌ها برای اینکه به شما اجازه بدهند به راحتی محتوای مورد نظر را دانلود کنید، نیاز به این دارند که با حساب اینستاگرام‌تان واردشان شوید. اما نکته مهم اینجاست: هیچ تضمینی وجود ندارد که سازندگان برنامه از اطلاعات حساب شما سوء استفاده نکرده و آن را هک نکنند. بنابراین این انتخاب شماست که به این برنامه‌ها دسترسی بدهید یا نه.

من خودم به هیچ عنوان چنین کاری نمی‌کنم و اگر مجبور به استفاده از این برنامه‌ها بشوم، ترجیحاً یک حساب کاربری جدید می‌سازم که حتی در صورت هک شدن هم هیچ ناراحتی برایم ایجاد نکند.

کلام آخر

خب، به انتهای مقاله رسیدیم. در این مقاله با نحوه دانلود و ذخیره فیلم از اینستاگرام در رایانه، اندروید و ios آشنا شدیم. اگر نظری در مورد هر کدام از راهکارهای ارائه شده داشتید یا اگر روش‌های خوبی می‌شناسید، حتماً در بخش نظرات مطرح کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.